Subscribe:

marți, 8 aprilie 2014

Lora - Rebeli si nebuni: Piesa ceruta de fani

Lora este unul dintre putinii artisti romani care m-au impresionat inca de la debut. Mi-a cazut cu tronc inca de la concursul "Star Factory" si a evoluat frumos. Recent, ea a lansat single-ul "Rebeli si nebuni".



Noua piesa este compusa de Marius Draghici, iar versurile sunt scrise de Theea, in colaborare cu Lora.


'Rebeli si nebuni' este o piesa care ma reprezinta. Mesajul este foarte bun si inspirational, are un balans si o bunadispozitie care i-a facut pe fanii mei sa-mi lase numeroase mesaje pe Facebook, dupa ce au auzit-o in concerte, prin care ma rugau sa o lansez. Dorinta fanilor mei, in privinta pieselor mele, este lege”, a spus Lora.

Piesa “Rebeli si nebuni” este produsa in studioul RebelStudio si lansata impreuna cu MediaPro Music.

Ma bucur ca fac parte dintr-o echipa atat de unita si creativa pe partea de compozitie si productie si ca am fani atat de preocupati de cariera mea artistica. Cu fiecare piesa, impart cu ei secretele inimii mele, dar si modul meu de a gandi si de a percepe viata, care m-a facut sa ajung unde sunt acum”, a incheiat artista.



Dupa cateva ascultari, probabil va intra in playlistul meu de zi cu zi. Insa eu inca astept sa lanseze o piesa in stilul "Hot Spot" sau "Viata noua", pentru ca vocea ei se muleaza bine pe stilul pop-R&B.

Voi ce parere aveti? :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu