Subscribe:

miercuri, 16 aprilie 2014

F. Charm feat Ligia - 30 de grade: Merita 3 milioane de vizualizari pe Youtube?

F.Charm ne vorbeste in piesa "30 de grade", interpretata impreuna cu Ligia, despre cat de repede se poate trece intr-o relatie de la pasiune la indiferenta.

Videoclipul a strans deja 3 milioane de vizualizari pe Youtube, in doar o luna de la lansare. In timp ce unii ascultatori au prezis ca va fi hit, altii au sustinut contrariul. Insa inainte de a trece la vot, haideti sa aflam cate ceva despre piesa.



30 de grade descrie o relatie pe care am avut-o pana nu demult, descrie tensiunile si starile de euforie prin care am trecut pe tot parcursul ei. Din punct de vedere muzical este o evolutie pentru mine. Am combinat sitluri ca: hip – hop, pop si muzica clasica pentru a aduce un sound nou. Sunt foarte multumit de rezultat si-mi doresc ca “30 de grade” sa se bucure de acelasi succes de care s-au bucurat si celelalte single-uri ale mele”, a declarat F.Charm.

La randul ei, Ligia s-a aratat multumita de rezultat: "Sunt foarte incantata de colaborarea cu F. Charm pentru piesa 30 de grade, de la prima ascultare am simtit ca ma regasesc in ea. A fost un videoclip la care s-a muncit mult, dar am intrat in stare si cred ca rezultatul ilustreaza perfect mesajul piesei. Sunt foarte mandra ca fac parte din echipa Lanoy Production si cat de curand o sa revin cu surprize in proiectul meu, alaturi de Mr. Alama. Dar pana atunci, va las sa simtiti fiorul trecerii de la extaz la agonie ascultand piesa 30 de grade!", a transmis cantareata, pe care s-ar putea s-o stiti datorita piesei "Ultima ploaie" feat Vescan.

In videoclip apare si modelul Crina Barbu, iar filmarile au avut loc la studiourile din Buftea.



Ce sustin ascultatorii: - Felicitari, tare si piesa, si clipul. - SSSSUUUUUUUUUUUPPER! - Nu esti in ritm cu melodia, baietas! - mel e frum dar partea cu 30 de grade si 0 grade e penibila si neinspirata...pacat k ati stricat melodia. Surse comentarii: redclover.ro, YouTube.com

Comparatii cu alte videoclipuri: - 3SE - Emotii: 472.000 vizualizari
                                                    - Andreea Balan - Decor: 929.000 vizualizari
                                                    - Speak feat Raluka&Doc - Lasa-ma-mi place - 2.379.000 vizualizari

FFB va invita la dezbatere: Merita aceasta piesa 2 milioane de vizualizari pe YouTube? Scrieti-va parerea in comentarii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu