Subscribe:

miercuri, 9 aprilie 2014

Elena Gheorghe - De neinlocuit: Cui ii vei dedica aceasta piesa?

Elena Gheorghe este o romantica incurabila. Asa cum ne-a obisnuit mereu, si noua piesa, numita "De neinlocuit", are iubirea in prim-plan.


Este un single care vorbeste despre melancolie si dor, despre iubiri in asteptare, despre acele perioade dintr-o poveste de iubire in care simti ca, fara celalalt nu poti trai, nu ti-e teama sa recunosti ce simti cu-adevarat si stii ca iubirea voastra e de neinlocuit.


E o piesa despre emotii profunde, cu o energie speciala si cred ca fanii mei isi vor regasi trairi sau experiente pe care cu totii le-am regasit, macar o data, in povestile noastre in doi”, declara artista.

Piesa e lansata impreuna cu un lyric-video realizat impreuna cu aceeasi echipa cu care Elena lucreaza de 2 ani.

Am filmat o zi, intr-o duminica superba, de primavara, plina de flori si am lucrat cu aceeasi echipa care e alaturi de mine de ceva vreme: echipa Antz, consultantii mei de imagine, regizorul Dan Petcan, Andra Manea – make-up, Camelia Negrea – hairstyle si am purtat o rochie de poveste, creatie Rhea Costa”, adauga Elena Gheorghe.

Piesa “De neinlocuit” este o noua colaborare a artistei cu compozitorul si producatorul muzical Laurentiu Duta.


Imi place sound-ul extrem de mult, parte ade productie este foarte tare! :X Insa ma astept ca la viitoarele cantece, Elena sa "atace" mai mult pe partea de interpretare, sa aiba un pic mai mult "zvac". :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu