Subscribe:

duminică, 6 aprilie 2014

CRBL devine nostalgic in videoclipul "Usor, usor" (feat. Adda & raku)

Pentru noua piesa, CRBL nu mai vaneaza caprioare cu alicea si nici nu danseaza la petreceri. In schimb, a decis sa isi arate latura romantica si nostalgica. Piesa se numeste "Usor, usor" si este interpretata alaturi de Adda si raku.




Ritmul mid-tempo pop se potriveste perfect cu titlul. Interpretul ne sopteste: "Si-mi pare rau, iarta-ma, poate n-ai auzit/Cuvintele nu cantaresc nimic/Dar crede-ma, n-am cum sa te mint/In fata ta ma simt atat de mic".




Celelalte single-uri au incins petrecerile cu sound-ul dance si cu rimele surprinzatoare (Vaaai, da' ce-avem noi aicea/ E plin de caprioare, bine ca mi-am luat alicea) asa ca schimbarea de stil e binevenita.

Vocea suava a Addei se muleaza perfect pe ideea piesei (e cea mai buna alegere pe care o putea face CRBL), in timp ce partea de rap a lui raku e un mare bonus. Am observat ca tot mai multi cantareti prefera sa colaboreze cu un hip-hoper, probabil pentru a castiga ceva "street credibility". Exista fani care asculta o anumita melodie doar pentru partea de rap, so...

Parca pe CRBL il prinde mai bine sa fie asa... romantic si linistit. Voi ce perere aveti?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu