Subscribe:

duminică, 6 aprilie 2014

3SE - Emotii: Intoarcerea regilor muzicii dance din Romania

Trebuie sa marturisesc ca revenirea baietilor de la 3SE mi-a atras atentia. In adancul sufletului speram sa lanseze o piesa care sa "rupa" toate clasamentele si sa o am pe repeat cel putin o luna. Copilul din mine, care a crescut pe muzica lor, voia asta atat de mult. Insa "Emotii" m-a dezamagit total. Nu s-a ridicat la nivelul asteptatilor mele. Si totusi...


A inceput ca oricare zi de luni. M-am trezit, am alergat dupa autobuz si am ajuns la munca. Printre articole, deadline-uri si muuulta cafea, privirea mea s-a atintit asupra unui titlu: formatia 3SE revine! Baietii s-au reunit dupa 6 ani!

In mintea mea a rasarit atunci o intrebare: oare vor lansa o piesa mega-tare sau va fi doar o prea mare dezamagire?!




3 motive pentru care "Emotii" m-a dezamagit... iar apoi m-am razgandit
  • Nu iese in evidenta, dar...
Asa cum ma temeam, single-ul lor de comeback se inscrie in trend-ul actual: pop, versuri de dragoste in limba romana, fara acel "zvac" care sa te faca sa zici "wow". Inevitabil, am ramas un pic "cu buza" umflata, pentru ca ma asteptam ca 3SE sa revolutioneze piata muzicala si sa vina cu un stil nou, care sa fie adoptat si de alti artisti. In schimb, baietii au mers pe aceeasi linie ca restul cantaretilor din ziua de azi. Asa ca am inchis Youtube-ul.

Totusi, dupa ce am auzit "Emotii" de cateva ori la radio, am realizat ca, de fapt, formatia 3SE si-a ales un moment propice pentru revenirea pe scena. Industria muzicala este inundata de piese pop-dance, usor fredonabile, adica exact ca in anii 2000. In schimb, acum boy-band-urile nu mai scriu legea in clasamente. Astfel, "regii muzicii dance din Romania" au intrat direct pe covorul rosu in atentia noastra si se potrivesc perfect in acest peisaj. In plus, fanii nu i-au uitat :) .



  • Nu e o capodopera, insa...
Da, ma asteptam ca noua piesa a lor sa ma dea pe spate din prima. Asa ca am ascultat-o superficial, fara sa iau in seama la inceput ca "Emotii" e peste media cantecelor de azi, iar instrumentalul retro-pop e chiar catchy. Bonus: un sunet de saxofon genial spre final!
  • "Amintirile ma chinuiesc"
3SE are o tripla misiune: pe de o parte, baietii trebuie sa isi readuca aproape fanii care au copilarit pe muzica lor, iar pe de alta parte trebuie sa cucereasca pustimea din ziua azi si sa se impuna ca model de profesionalism pentru alti cantareti din Romania. Asta inseamna concerte, cantari live si interviuri remarcabile.

P.S.: Cum ar fi sa ii vedem acum pe baieti dansand asa? :P



Nu uitati ca pe 9 mai vor canta la Sala Palatului, iar biletele pot fi cumparate de pe Eventim.ro!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu